förlåt

förlåt att jag inte kunde blogga igår mer om festen men nu kan jag det.först så hade jag lite tråkigt för att dem alla bara pratade spanska och jag kände typingen av dem.sen efter vi hade pratat lite så åt vi makor med potatissallad och skinka och lite grönsaker det var jätte gott.efter att vi hade ätit den goda makan så gick vi till hennes rum och spelade eller dansade just dance på hennes will.men jag är ju inte så bra så jag ville inte skäma ut mig!så jag dansade inte:) hihi;).och sen så åt vi tårka och öppnade presenterna jag köpte ett halsband och ett par örhängen till henne.tårtan var god men kanske lite för mycket grädde.sen efter vi hade öppnat presenterna så tittade vi på en film som var ganska så bra jag såg inte hela och jag glömde vad den hete så jag kan tyvärr inte berätta något om den förlåt.men nu sitter jag i bibloteket och bloggar.men nu måste jag nog gå för min kompis och jag skulle till stan idag hej så länge jag bloggar lite senare xoxoxo silja
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!