kickis kompis

hej idag så var jag med kicki och mennes kompis Mikaela och Mikaelas lilla syster jennifer och Mikaelas andra kompis.Jag vet inte riktigt vad hon heter då men jaja.Först så skulle kicki lämna sina saker hos mikaela.Och så var vi hemma hos dem en liten stund.Sen så åkte vi till nordstan och gick lite i nordstan sen så  ville någon gå  och äta i Max.jag glömde vem men jaja.och när vi var där så köpte alla en lyxshake  förutom jag. det såg gott ut men jag kan inte äta så mycket söt saker eftersom om jag äter sockriga saker så kommer jag att få tand värk.och få större hål i tänderna.och jag åt en mellan pomes där istället för att det inte finns socker i pomesfritten.efter det så gick vi i cirklar några gånger vid NK och Arkaden.men nu ska jag se på kinesisk drama och efter det så ska jag gå och lägga mig så god natt allihopa xoxoxosilja-puss
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!