hej då new york

hej idag ska jag åka tillbaka till sverige.jag kommer att sakna new york men jag längtar till sverige för att jag har många kompisar där.och dem betyder väldigt mycket för mig.men nu har jag lite tid på mig och tillbringa dem här tiden här men nu tittar jag på kinesisk drama hemma hos mina kusiner.men igentligen vill jag till stan men vi hinner inte det.det var jätte roligt här.så jag rekomenderar att ni ska komma hitt och titta då vax figurer på kändisar sen så kan ni köpa korterna sen. eller iallafall någora av dem.den ligger i new york city säger kicki men jag har facktis ingen aning själv.men jag kommer att blogga lite senare kanske den andra januari eller den första eller något .kram silja
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!