Shoppa

Hej idag vaknade jag 14.00 men jag somna faktis 6.00 så jag sov inte så mycket.men efter det så fick jag skynda mig för att jag bra hade en halv time eller en time på Att fixa mig sen efter det så fink vi åka I ca 2.30 min bil.sen så köpte jag där två jackor en kostade ca 600kr den andra kostade ca 164 kr.det var ganska biligt där för Att allt där var märkets greger på vissa butiker fick man stå I kö det dröjde ca 5min tills man kom in när det var kö.men vi köpte en pizza där det var jätte stora för en vanlig pizza var så store som två vanliga pizzor.sen efter vi hade shoppat klart så åkte vi och åt middag I en kinesisk restrung det sålde sniglar och det var jätte många som åt det men inte jag och min syster I alla fall.sen så när vi skulle åka hem så fink vi trängas I bilen.det var 9personer som skulle få plats I en 7personers bill.det varjätte trångt men nu är jag I alla fall hemma. Och nu är det jätte sent jag måste nog sova nu god natt:). Kram silja
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!