Efter dansen

Jag och litte mer I 5 och 6 var utanför pustevik och hopped studsmatta det var jätte kul men jag Han inte hoppa så mycket.men sen så skulle vi alla vara vid fontärnen och sammlas sen så dansade vi jätte litte och vi skulle tränna på plaseringar I mörket sen så guck vi I genome dansen ca 1 gång så det kändes som det gick 10min.sen så åkte jag och kicki och min mamma till Stan sen så köpte vi litte saker där jag köpte en överasknings påse som inehöl 5 olika saker t.e.x som smycken och sjalar.jag fick tre halspan en belop och ett par jätte gamla örhängen men dem var inte så gamla så man inte kunde andvänd dem .jag köpte ett par hjärtliopad örhängen.sen köpte jag en penna I åhlens.sen så köpte kicki också litte greger men jag årkar inte skriva allt.oj jag glömde jag köpte ett linne också hej då alla tittare .jag måste lägga mig nu god natt
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!