Efter skolan

Idag efter skolan skulle Noelie vara med mig.Idag var jag rätt så nervös när jag kom in I hemspråket.För prices när jag kom in så skulle jag ha diktamen.Men det gick väldigt bra för mig :D för jag fick bara  ett slarv fel. Men hon var så snäll så att fick alla rätt.

Sen efter jag var klar med hemspråket.så gick jag och Noelie till stan för att en kille i vår klass sa att man får gratis godis där, när vi kom dit så fanns det bara kaffe kvar .Så gick jag och Noelie och två killar (i våran klass) till Mcdonalds och åt, men det var bara jag och Noelie som åt ^^.Dem andra åt bara några pommes fritt.
Sedan frågade Erik kan jag få några mini moroter. Så sa jag: "om du äter upp tre små mcdonalds pepparspåsar sen så geode han det så fick Han tre moroter.sen så sa Gabriel kan jag få en ifall jag äter up en Mcdonalds saltpåse.så sa ja", och det gjorde han ^^
Efter det sa Erik jag ska ha ett mötte I stads bibloeteket. Så jag, Noelie och Gabriel åkte till jäntorget och att hoppade studsmatta, sen så köpte jag tuggumi för att ta upp en tia under studs mattan, så fick vi upp tian. Och det var en främling som tog tian :P. men främlingens mamma sa att hon skulle ge tillbaka tian så gjorde det. Sendan åkte vi tillbaka till Nordstan och spelade lite Grana sen så gick vi till Arkaden. Vi lekte på en rundsofa som ligger där. Då slutade dagen med att vi åkte  hem alla sa  "Hej då" till alla ;).
En bild på mig i Järntorget ^^<3.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

hihi

2011-10-30 | 10:24:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!