Fest hos Silja

Hej alla tittare. Igår hade jag fest hemma hos mig då bjöf jag Stina (såklart), Noelie, Fanny, oliwa, Lovisa och min bartation rn karro. Vi körde en station lek... Jag och Stina kom sist och Noelie och Fanny kom 1a så dom vann en godiismaskin. Och vi fick en liten godisdpåse...
Sen så pratade vi en liten stund och åt tårta och hållde på med att tänta ljus med tändstickoer ;) vi gick ut när det va nörkt till en gammal övergiven cykelklubb ingen va där, den la mitt uppe i skogen (läskigt) haha nej jag och Oliwa va så rädda så vi sprang mer från berget där cykel klubben la medans det andra knackade på och sånt.
Tillsist åt vi kyckling med ris hemma hos mig. Sen gick Noelie, Fanny och karro hem.
Oliwa och louvisa stannade kvar för att sova över hos mig, vi tittade på eclipse ( twiligt) och åt ostbågar och stjärnchips. Sen somnade vi... Men nu måste jag ut till den stora gräs mattan med louvisa och olwia, hej då <333
Stina, Oliwa och louvisa.

Jag och Noelie.

Stina hoppa hopprep.
Mina kakor, muffins oc cupckes som jag hade på kalaset.
min tårta ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!