halloween

hej idag ska jag på halloween fest hos gabriel.och jag ska vara vampyr.jag tror att det kommer att vara jätte kul.jag ska möta olivia på centralstationen.sn ska vi åka tillsammans till gabriel.jag hade inte någon vampyr dräkt eftersom olivias mamma är disainer.så kunnde olivias mamma sy en dräkt till mig som jag kunnde få lånna.igentligen skulle jag köpa den men jag fick låna den istället.sen efter festen ska olivia sova över hos mig det ska vara jätte kul vi ska äta litte godis och titta på eclipse.jag ska kanske skriva något till.när jag kommer till baka mvh silja jag måste nog göra åning mig nu så hejj då alla tittare
Right click then save image as.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!