Hej, Blue ray<3

Hej alla läsare, förlåt att jag inte har skrivit på länge men det har har hänt en sak i våran familj det är därför, men nu har jag precis fått en Blue Ray video av min Farfar<3 men bara för jag ska få sätta in den så måste jag städa mitt rum Booorring! hihi:P. Och idag har vi haft Föreställning på Puserviks teatern det var jätte roligt det var för olika Skolor som kunde kolla T.E.X dagis barn och äldre =), och efter Föreställningen var jag och Shoppa lite kläder på Kappahl som jag kan ha på mig imorrn och andra dagar=) Men nu ska jag fortsätta städa mitt rum så jag kan sätta den där videon i mitt rum <3<3<3<3.
 Så sees puss kraam                  
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!