Idag igår och I förr igår och I förr förr igår

Idag ska jag åka till allum.jag skulle ditt igår men jag åkte till min pappas resturang istället .jag hjälpte till litte med serveterna.resturangen var metro I förr igår.förr förr igår så bakade jag och min mamma.min syster kicki hjälpte litte till med glasyren men jag gjorde mest.jag tog med mig fyra muffins.så jag skulle äta efter hemspråket .jag fick inte alla rätt men jag fick nästan alla rätt.sen efter Jag hade slutat hemspråket så tog jag 7 eller 11spårvagn hem jag minns inte riktigt.sen när jag kom hem så tittade jag på super nanny och var nine på fb och åt litte chips tåttarulle och muffins.sen så tittade jag på idol efter super nanny hade slutat.min kompis känner en som heter Emil I idol.men Han åkte ut igår.jag blev väldigt avensjuk för dem fick dansa med brittny spers.jag skulle också vilja dansa med brittny.jag fick red a på att min pappa hade lag at mat till engelska drottningen margareta i kina.jag vaknade kl7.13 I går sen loggade jag in på fb sen såg jag att det bara var min kusin som var inne på fb.hon är I hk nu och kl var13.31 där.och idag lärde kicki mig hur man läger in bilder men jag fattade inget typ.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!