Idag

Hej alla tittare idag fick jag vara tuvngen att vakna kl 5.00.och jag kom endå försent till pustervik.och mitt hår blev inte riktigk så bra. Det var tur att en fröken såg mig anars vet jag faktist inte var jag skulle göra.jag skulle ring till min spelgelbild josefin.men jag hade inte med mig min mobil.sen när vi skulle dansa I senen fórsta gången så stog jag och en som heter Nickol fel.för man kunnde inte se något men efter pausen fick vi dansa dansen igen och då stog jag rätt.(:.efter båda förelstälningarna så gick jag till kawaishop och tittade ifal jag ville ha något men dem hade inte typ öppnat så jag åkte hem. Sen när jag komm hem så kom vår Nya kylskåp.(; men den var så bred så den nästan inte fick plats i hissen men när dem kom up så fick vi vara tvugna att riva dörren så att kylskåpet kunde komma in men dem lagged dören såklart nu håller ipaden snart bli ur laddad så hej då så länge krammar från silja. Jag kan tyvär inte lägga ut bliderna):);
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!