Liseberg

idag ska jag till liseberg . med min syster kicki.men hon årkar inte gå nu vi går ungefär om 1 halv time.jag hann inte blogga förr igår men jag kan blogga nu.jag var med stina och vi lekte kudde krig. och så bakade vi något som vi inte viste var det var.så vi blandade i mjölk,grädde,kakao,vaniljsoker,vetemjöl,silvriga kulor som är dekoration.och vi hade karamel färg,florsocker.jag vet tyvär inte hur mycket vi la i skålen men det var ungefär lika mycket av tvarge sak.obs jag glömde det var litte vatten gockså.men gissa var det blev???det blev chokladpudding tror jag ialla fall. det smakar som det i allafall..jag bloggar litte mer sen efter liseberg.och jag lägger up litte bilder till.hej då alla tittare. kramar från silja.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

jag tror inte det är karamellfärg i chockladpudding hihi ;) // sara.k <3

2011-10-08 | 15:19:06




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!