Åby badet

Hej kära tittare jag var och badade med josefin I åby badet vi åkte den röda rushbanan ca10 gånger.och åkte den blåa rushbanan 1 gång Och den gröna 1 gång.vi hoppade trampoline typ 8 gånger. Vi hoppade kanon kulan och splithopp jag hopped jätte bra split I lute. Det gjorde josefin också.men tyvär så går det inte att lägga upp vidion.men jag kan lägga upp bilder från nätet i stellet.jag kan inte lägga upp bilderna för att josefins pappa filmed och tog kort med honors mobil.och Han kan inte skicka den till mig för jag kommer ändå inte kunna se den.men Han kanske typ kan lägga upp den på faceboke. I såfall sök på silja kuang.hej. Då kära tit tare nu måste jag göra min kinesiska läxa.vi badged ca i 3 timmar
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!