Är med jennifer johansson

Hej kära tittare nu är jag med min kompis jejje.och ska göra en tiger av paljeter.och det kommer att ta åratals för jejje vet inte hur man gör.men nu tror hon att hon vet .och nu säger hon ahhh dumma grej.jag tror att hon förstår nu.nu är inte huvudet på tigern klart men snart kommer det att bli det.jag var med Olivia wilma och Elaine efter skolan. För då skulle Olivia ta hål I örat.hennes miner var jätte roliga! Sen kom stina springande och sa kan jag få min one peace , jag längtar tills mitt kalas det kommer att vara jätte kul.jag ska ha mitt kalas hemma :) mitt kalas ska vara den 1 oktober:) Nu äter vi chips vi äter pringles det är jätte gott.Nu visade jag jejje lite vad jag gör på balleten.Min syster kom precis hem hon har varit på sin piano lektion. Jag ska träna på historia nu.hej då;):)<3<3 (silja)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!