Hem till Silja, Fiol, lekplatsen, Hemköp, läxor och Middag hos Silja:D <3

Hej alla läsare!=)<3 Idag har jag (Stina) vart hos silja. Först så åt vi Godis och kollade på andra avenyn, sen så skulle Silja till sin Fiol, och efter det skulle vi till Hemköp och typ åkte på snurr grej och så klättrade vi upp i ett träd och sen kom vi knappt ner hihi :P. Sen så köpte vi lite saker till Siljas kalas och Kyckling.Sen så kom vi hem typ Halv 7 och nu gör vi Veckans meningar=)<3. Och nu ska jag (Stina) snart gå hem ungefär om en Timme så vi ska hinna göra lite annat också innan jag (Stina) går hem.


Banan :D!!

Viska...

Ohh.. yeah ;)

Snurr grejen... ;)

Skratt i träden :)...

Blää :P

We love chips <<3.

- Hmm vad stå på veckans flygblad, älskling! sa stina...
- Jag vet inte, köpp det som är billigt :D.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!