Karaoke

Kära tittare igår sov jag over hos josefin.vi körde xbox 360 först så körde vi typ någon bill spel. Jag var jätte dålig för jag krokade nästan hela tiden .sen när vi tittade på filmen som man såg hur man körde så såg det jätte roligt ut .sen så sjöng Karaoke.och åt litte godis.det var några svåra låtar men det var tur att vi hade lätt på den. När man har lätt då snugger man litte sktare .men jag tog svårt så blev man jätte turstig.För man fik inte stana nån gång tills den var slut och den var ungefär 5 min lång.så det var jätte jobbigt men.det var jätte kul endå.sen så visade en dans som hon hade komit på själv jagkan inte riktigt den.se sen så tittade vi på en rolig film jag vet inte var den heter.men det handler om ett genie och två busiga killar dem skulle letter efter tio kändis kort så fick en av dem busiga killarna 10 pulsar av en flika som Han var kär i.hej då kära tittare ;):)(silja)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Haha vad roligt ni verkade ha,,,,,haha[<3



2011-09-28 | 18:29:14




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!