Kicki bloggar ^_~

Så ni kanske vet så är jag Siljas stora syter kicki ^_~ Själv så har jag också en egen blogg som heter kvickiis, just nu har jag en blogg paus från bloggen men jag kommer igång starax så jag hoppas att ni kära läsare också besöker bloggen <3. Ok över till det allmälna som har hänt idag idag har jag också silja och våran mamma varit i Elgigangen där köpte vi en ny kylskåp ^^. Jag älskar den haha den är svart så ni bara vet, men nu kommer bilder på kylskåpen.

kolla in vår snygga kylskåp 8D.
<--- klicka på bilden om ni vill komma till min blogg:)
Bjuder också en liten bild på mig själv, men nu msåte jag sova. God natt på er kära dancesiis läsare <<3!!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!