crazy dag :P

Hej jag och Silja skulle åka till lunbybadet idag efter skolan, men det blev inte så för det var stäng dom skulle ha nån simskola men det var bara efter kl 7 som man fick bada för då var ju simskolan slut fast min lillebror måste sova kl: 8 så det gick inte heller. Sen så när vi skulle ta bussen hem från Skolan då blåste min jacka bort till motorvägen sen så åkte en stor lastbil över den så den åkte ännu längre bort men då sprang Snälla ´Klara våran kompis över motorvägen och hämta den, det ända vi tänkte på då (eller skrek rättare sagt haha ;)) du kommer att dö nneeej!!! men det gick bra! =) och sen så fick jag en bff ring idag av silja kraam på dig silja men dom var rätt så stora så sen när vi kom hem så hörde man silja " SHHIIITT " så jag frågade vad det var så sa Silja att hon inte hittade bff ringen och sen så kollade jag på min hand också och då var inte den heller där, så då fick vi springa barfota i spö regnet runt hela huset och Silja hade mina strumpor ja dom blev ju lite blöta kan man säga men vi hittade dom inte sen så skrev vi lappar om dom Så en liten Crazy dag idaah men vi sees Hej då! <3 kkrraaam Stina! =)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!