Idag...

Idag har vi fått tåskor av skolan.Vi fick äntligen ta hem våran tåskor.Vi har inte dansat i dem än men nästa vecka ska vi  göra det,När jag skulle hem så ösrengnade det.jag åkte hem med Alice Maja och Tom. Tom var skylldig mig 5 kr så ville jag ha tillbaka dem men han fråga ifall jag ville ha godis istället för pengar så sa jag nej. Men han ville inte ge tillbaka mig pengarna, sen så stirrade Maja, Alice och jag på Tom^^.
Tom bara:
- Så här varför stirrar alla på mig?
- Du ska lämna tllbkas 5 kroner till Silja, sa Maja och Alice.
- Okejrå :S!
Sen tog jag ut handen han bara hi fie!! " HAHAHA xD" men till sist så lämmande han tillbacks 5 kr till mig ;).
En bild på mina Tåspettsskor ;)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!