Idag ;)

Hej idag var jag med min syster och min systers kompis.först åkte jag och Kicki till starbucks och köpte en frapuppchino till Kicki och en till hennes kompis linda.dem i starbucks trode att jag var Linda eftersom att jag tog imot drikan:):D.sen efter starbucks så gick vi in till accasorize och tittade på lite saker jag och Kicki köpte likadana örhängen.det var tre st i det paketet.alla tre är äkta silver.det var ju tre örhängen i ett packet det bar en uggla en stjärna och en mone tror jag:Dsen efter det så gick vi kompasen och gick lite i dem butikerna.sen så gick vi till en godis kiosk i kunsportsplatsen. Och köpte en chipspåse.sen så gick vi in till en Annan godis kiosk där.men vi köpte inget:Defter det så gick vi till öob och köpte godis.sen så gick vi till kunsportsplatsen och köpte biljeter till play.den var ganska bra:D och Kicki och Linda kännde några där.:Ddet var bara 6 st per i hela bio salen det var vi tre och tre till:D jätte nice:) nu ska jag nog titta på kinesisk drama xoxo silja
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!