idag och igår

hej igår var jag och min syster kicki i nordstan och tittade på lite kläder.Men vi köpte inget eller inte vad jag minns.Sen så gick vi till espresso och fika.jag åt en choklad cupkakes.Och kicki drack en kopp med is latte.Och vi gjorde våra läxor där medans vi fikade.och idag så åkte vi till brunnsparken.och sen så gick vi till Zara i  Arkaden.och där så möte jag min klasskamrat wilma med sin mamma.Dem skulle typ hitta kläder till vår festen.i våra skola alltså svenskabalettskolan så har vi en fest som kallas vårfest för den festen är på våren.sen efter ZARA så gick jag in till Lush.medans Kicki och mamma var i Tele2 och kollade på Iphone 4s. Sedan gick vi till Monki, Bikbok, Sister och Lindex och kollade vi på olika saker. Efter det gick vi till Norstanlite och åkte sedan hem. Jag köpte en fransk manikurpenna och Kicki nagelack...
Espresso igår..
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!