min grillfest

hej idag så hade jag grillfest nere vid gården.Först så kom wilma typ kl 11.00. sen efter en liten stund så kom Josefin. Men hon kom typ kl11.45.och sen så kl12.00 när grillfesten började så kom Alice,Stina,noelie.Sen så väntade vi på Olivia en liten stund. men hon kunde tyvärr inte komma :(.men efter när jag hade ringt olivia så byte alla om till bikini.och efter det så var vi och provade vår hinderbana.sen så gjorde vi den och den var inte speciellt svårt bara ganska jobbigt.men det var ganska roligt också och så kom noelie och wilma in först sen så kom jag och josefin in i mål och sist men inte minst kom Alice och Stina in i mål eller nästan in i mål;)sen så väntade vi på maten. och efter vi hade ätit så var det bara 15 min kvar tills festen var slut :s så några av oss gick upp och hämtade vatten flaskor. och det var jag och Josefin och wilma som gilck upp och hämtade vatten flaskorna och handdukarna då :).sen så tog vattnet slut.och då ville alla gå till vatten fallet förutom jag eller först så ville alla ditt sen så sa stina men hallå är  det inte silja som ska få bestäma och då sa jag att jag ville vara i den stora gräsmattan och då sa typ wilma det är alla mot en och.så gick alla ditt så jag hade typ inte lust och vara med dem när alla var mot mig som wilma sa alla mot en så till sist så tröttnade jag på att vara där och titta på när dem hade kul så jag gick för att se om någon märkte att jag gick.sen så gick jag tillbacka och skrek jag går till grillen tre gånger.och jag orkade inte gå fram till dem så jag gick mot grillen och solade och det var faktis ganska så kul där vid grillen.oj jag glömde att skriva att jag fick ett par fina örhängen av Josefin.men nu ska jag nog ge dattan till min syster kicki så jag bloggar imon xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo silja
planerar
mamma grillar
Vi grillar masmellows
Vi äter
Jag äter masmellows
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Silja

Va ful jag blev men jag har ingen annan bild.

2012-06-21 | 20:07:42
http://dancesiis.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!