nej men ändå ja :( ;)

Hej det tråkiga är att jag inte skulle åka till halmstadsäventyrsland:(.men det roliga är att jag ska till ullared;).men det skulle säkert varit roligare i vattenlandet.eller kanske inte eftersom att det skulle stänga tidigare om det blev dåligt väder och det kommer ju vara dåligt väder i mon men min mamma hade lovat mig att vi skulle åka dit någon gång på sommarlovet när det är bättre väder men nu vill säkert kicki ha sin dator hon har en MacBook Air.och jag har bara en ipad men det är nästan samma sak.men nu vill kicki ha den så hej då jag kanske bloggar lite senare men nu måste jag sluta blogga förlåt xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo silja
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!