igår

förlåt att jag inte bloggade igår så mycket men jag kan blogga nu.igår så skulle jag och min syster till stan.men vi gick först till arkaden sen till monki och där  köpte kicki en tröja.sen så gick vi och leta efter någon resturang och när vi gjorde så hittade vi subway och där åt vi.sen så gick vi rakt fram och tog lite bilder.sen efter det så gick vi nästan till järntorget. vi hade bara en hållplats kvar tills vi gick hela vägen till järntorget.sen så frös vi så mycket så vi åkte spårvagn den sista hållplatsen.när vi var där så studsa vi studs mata.sen så gick vi till pressbyron för  att köpa en glass som heter magnum infeneti eller nåt sånt.men det var ca4 min tills en spårvagn kom så vi gick till 7eleven och köpte den där istället.sen efter det så åkte vi  tillbaka till nordstan.och där prova jag lite klädder till vårfesten.men jag vet inte riktigt vilken jag ska ha för jag prova jätte många fina klädder.



Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!