Jag kan rövar språk

Hej min bästis Josefin är bäst hon lärde mig rövar språk jag kan skriva MIT namn på rövar språket sosiloljoja=silja och hon gjorde så att jag kunde översätta en hel mening med rövar språk Stina säger att dem pratade det i för i tiden allså rövar språk då man lärde liksom på skolan men hur som helst jag älskar Josefin som kompis och bestis hon är bara bäst men det är ju alla mina bff också men just idag så är hon bäst men annars betyder alla lika mycket för mig eller i allafall i denna minut sekund och timmen så är hon bäst xoxo silja

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Haha!! Tack! Men Silja, glöm inte L! Sosiloljoja!

2012-05-19 | 23:04:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!